DPD

Czech-Republic.png Česká republika

Dobírka, platba kartou nebo hotově                110,-Kč
Platba předem převodem na účet                     85,-Kč

DPD Point platba předem převodem na účet    65,-Kč
DPD Point dobírka                                             85,-Kč

Slovakia.png Slovenská republika

Dobírka, platba kartou nebo hotově              250,-Kč 
Platba předem převodem na účet                 210,-Kč 

European-Union.png Ostatní země Evropské Unie

Platba předem převodem na účet                 400,-Kč

Při využití dopravy přes DPD společnost garantuje:

  • Doručení do druhého pracovního dne
  • Oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem
  • Interaktivní SMS nebo e-mail s 3 hodinovým upřesněním času doručení v den doručení
  • Možnost změnit den doručení odpovědí na SMS nebo e-mail
  • Večerní doručení v Praze, Brně a Ostravě od 17 do 20 hodin
  • V případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě Oznámení o neúspěšném pokusu o
  • Doručení (tato informace bude také zaslána emailem)
  • Prostřednictvím www.chcisvujbalik.cz lze změnit termín nebo adresu následujícího doručení
  • Více informací naleznete na www.dpd.cz a spolehlivost.dpd.cz

Svoji zásilku můžete sledovat na: https://www.dpd.com/tracking/


Převzetí a reklamace zboží

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

Informace při přebírání zásilky

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit odesílateli do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.